miercuri, 5 decembrie 2012

Topiary shape

Topiary este, dupa parerea mea, o arta...
Acuma nu vreau sa credeti ca ma dau artist dar de multi ani astept sa ma pot apuca de treaba.
Deci, acum vreo 6 ani am pus la inradacinat butasi semilemnosi de Buxus, s-au prins, i-am replantat in gradina si am asteptat sa creasca pentru a-i putea forma. De atunci, in fiecare an, mai inradacinez citiva si am ajuns cam la 100 de fire. Cei mai vechi, plantati in jurul a doua straturi de flori, au fost tunsi sub forma de prisma pe laturile straturilor iar in colturi am format sfere. N-am acum poze dar o sa le postez.
Ideea e ca acestor "copacei" le putem da aproape orice forma, in timp, cu rabdare si imaginatie.
Asa ca am facut prima forma...



Astept cu nerabdare primavara ca sa imbrac primul buxus.
Vor urma si alte modele pentru ca tiparul trebuie sa ramana macar un an pe arbust pentru a reusi o forma cat mai fidela prin tunderi repetate.

Un alt model AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu